POLITYKA JAKOŚCI
Najważniejszym celem STALSERWIS SP. Z O. O. w Lublinie (naszej Firmy) jest wykonywanie usług z zakresu dostarczania wyrobów hutniczych w sposób spełniający potrzeby i wymagania naszych klientów tak, aby ich zadowolenie gwarantowało nam trwały rozwój.
Chcemy to osiągnąć poprzez stabilną i wysoką jakość naszych usług. Dążymy do tego, aby znak naszej firmy kojarzył się wszystkim, zarówno nam jak i Klientom, z doświadczeniem i zaufaniem, oraz profesjonalną obsługą na każdym kroku naszej działalności.
Politykę Jakości realizujemy poprzez doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością opartego o wymagania normy PN-ISO 9001.
Cele realizujemy poprzez:
-
UKIERUNKOWANIE NA KLIENTA – rozumiemy bieżące i przyszłe potrzeby Klienta, spełniamy wymagania Klientów i dążymy do ich przekraczania;
-
ZAANGAŻOWANIE LUDZI – pracownicy w naszej firmie są podstawowym elementem organizacji. Tworzymy zgrany ZESPÓŁ, w której wszyscy pracownicy są w pełni zaangażowani w osiąganie celów organizacji. Stosujemy zespołowe metody działania dla: ustalania zadań związanych z osiąganiem celów jakości, rozwiązywania problemów, analizowania przyczyn powstawania nieprawidłowości w celu podejmowania działań związanych z doskonaleniem metod postępowania i podnoszenia efektywności;
-
CIĄGŁE DOSKONALENIE – stałym celem naszej organizacji jest ciągłe doskonalenie. Systematycznie szkolimy wszystkich pracowników w zakresie podstaw i metod zarządzania jakością w celu wzrostu ich kwalifikacji, a nasze decyzje są oparte o logiczną lub intuicyjną analizę danych oraz informacji;
-
WZAJEMNIE KORZYSTNE STOSUNKI Z DOSTAWCAMI – zdolność naszej organizacji i jej dostawców do tworzenia wartości jest podwyższana przez wzajemnie korzystne stosunki. Współpracujemy z dostawcami materiałów i usług w pokonywaniu ich problemów w dążeniu do spełnienia wymagań naszych Klientów;
-
SYSTEMOWE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA – identyfikowanie, rozumienie i zarządzanie systemem wzajemnie powiązanych procesów dla określonego celu przyczynia się do efektywności i wydajności organizacji;
-
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - zapewnia właściwą, systemowo administrowaną realizację wszystkich procesów biznesowych mających wpływ na jakość produktów i usług;
Zarząd STALSERWIS SP. Z O.O. w Lublinie (Kierownictwo FIRMY) zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona, oraz że są zapewnione środki do jej realizacji w warunkach wewnętrznego środowiska przedsiębiorstwa, tak aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować w osiąganie celów jakości.
Adekwatność Polityki Jakości i Systemu Zarządzania Jakością jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowej oceny efektywności całego Systemu Zarządzania Jakością oraz planowanie stosownych działań.
Lublin, dnia 02 STYCZEŃ 2023 r.